  • Data: 2005-04-01 11:02:48
    Temat: Re: zakupy na allegro i moje dane osobowe !
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> wrote:

    > Uwazam ze nietrudno podac adres mieszkania 2 domu dalej, gdzie chwilowo
    > Zdzichu Cyklista z zona sa na wakacjach, a potem ze srubokretem otworzyc
    > skrzynke pocztowa.

    Nie jest to takie proste, ale dla chcacego nic trudnego -
    wystarczyloby "przyuwazyc" nie oproznana skrzynke - ludzie teraz masowo
    wyjezdzaja do pracy za granica itp.

    > Dla mnie najbardziej przerazajace jest to, ze allegro nie wysyla tej
    > korespondencji listem poleconym.

    Ano wlasnie, podobnie jak mBank z lista hasel jednorazowych!

    PS:
    Moze byc i tak, ze nie beda chcieli usunac Twoich danych osobowych!
    Allegro czesto tak robi, jesli byla aukacja z naruszeniem regulaminu [nawet
    jesli bylo inaczej a komus cos sie pop*lo - z obsluga gada sie jak dziad do
    obrazu], to tu tym bardziej beda powolywac sie na obowiazki informacyjne
    wobec organow scigania. Oj potrzeba Allegro konkurencji eBay'a i to bardzo
    - zachowuja sie zak TPSA za glebokiej komuny - podmiot z taka pozycja
    dominujaca ze prawie monopolista - na zasadzie - "i co mi zrobisz".
    JEsli bedzie mozliwy import komentarzy z Allegro [a dlaczego by nie jesli
    robi to sam uzytkownik systemu] to wreszcie poinno sie ruszyc w sektorze
    aukcji online w PL, bo te swistaki, polano, aukcje24 to nie konkurencja a
    listek figowy dla faktycznego monolplu Allegro.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938