    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup windows xp OEM
    Date: Sun, 15 Apr 2007 14:35:41 +0200

    Użytkownik Rafał Prasał napisał:
    > Zgodnie ze zdrowym rozsądkiem decyzja o zastosowaniu aresztu
    > tymczasowego musi być podjęta w oparciu o jakieś fakty z życia osoby
    > oskarżonej, które mogłyby świadczyć o tym, iż osoba ta będzie próbowała
    > mataczyć w sprawie...

    Taa... Czyli skazujesz kogoś na zamknięcie nie za popełniony czyn, tylko
    z powodu mniemania, że BYĆ MOŻE MÓGŁBY W PRZYSZŁOŚCI coś mataczyć.
    Fajnie.
    Czyli znowu ideologia i jakieś bzdury pt. "dobro śledztwa" jest
    ważniejsza niż prawa człowieka.

    > a Twój przypadek to oczywiście dowód na istnienie teorii spiskowej
    > dziejów...

    I po co ta głodna gadka?

    "Mój" przypadek - bo nie jest tylko mój byłem aresztowany razem z 6
    innymi osobami - jest wręcz pokazówką jak daleko zepsuty, a nawet
    nazwijmy to po imieniu: ZBRODNICZY - jest cały wymiar "sprawiedliwości".
    Oni zrobią wszystko byle zmusić ludzi nawet do fałszywych zeznań na
    innych, łącznie z aresztowaniem niewinnych ludzi i praniem im potem
    mózgów: "powiedz na nich to co chcemy usłyszeć a wyjdziesz,
    oni się obłowili a ty siedzisz, jak nic nie powiesz to zabierzemy Ci
    dzieci, zniszczymy firmę, życie, będziemy nękać bliskich, a śledztwo
    będziemy specjalnie ciągnąć kilka lat" itd. itp.
    To zwykli bandyci, kiedyś byli policjantami, prokuratorami, ale władza i
    bezkarność zdeprawowała ich do cna.

    Ale nie mówiłem tylko o mnie. Uzasadnienie aresztu o treści:
    "zgodnie z orzeczeniem Sądu Najwyższego sama grożąca surowa kara jest
    SAMOISTNYM powodem, nie wymagającym dodatkowego uzasadnienia,
    zastosowania tymczasowego aresztowania" to szablon wpisywany przez sądy
    od czasu tego wyroku bo cytuję "sąd nie rozpatruje w tej chwili
    sprawstwa podejrzanego ani nie przesądza jego winy, tylko zasadność
    stosowania aresztu".

    Nawet Kafka nie potrafił wymyślić takich rzeczy jakie dzieją się u nas.

    > no, chyba jednak grubo się mylisz.
    > nie sądzę, żeby Sąd podejmując decyzję w Twojej sprawie, aż się tak
    > pomylił. Wystarczy rzucić okiem na USENET, z którego korzystasz i
    > przeczytać kilka z Twoich postów... Wydaje mi się, że tu było to
    > uzasadnione...

    Doprawdy? No to podaj przykłady postów to uzasadniających.

    No i areszt dla mojej przyjaciółki, współpracownika, a nawet zwykłego
    szeregowego pracownika, też te posty uzasadniają?

    Wstydziłbyś się człowieku za to co tu wygadujesz. :(

    zdegustowany
    Arek

    --

    www.hipnoza.info