eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup przez internet - zwrot towaru › Re: zakup przez internet - zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news2.glorb.com!news-out.readnew
    s.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "cezarys" <c...@X...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4d713fbe$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d72a361$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: zakup przez internet - zwrot towaru
    Date: Sun, 6 Mar 2011 12:50:25 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 36
    Message-ID: <4d73751e$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.9.180.20
    X-Trace: 1299412255 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2437 83.9.180.20:3904
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670938
    [ ukryj nagłówki ]

    Wymogiem przedłużenie gwarncji do 3 lat (oferta sklepu ) jest posiadanie
    wypełnionej przez sklep gwarancji (Regulamin przedłużenia gwarancji do 3
    lat)
    Podczas zakupu (telefon) poinformowano mnie o 3 letniej gwaracji (dodatkowo
    nie było mowy o rejestracji gwarancji)
    Gwarntem jest inna firma (wszystko w odl > 200 km)
    Jak sobie wyobrażasz oddanie do naprawy sprzętu bez gwarancj po 2 latach?

    Taką opcję stosuje MediaMarkt, ale oni zawsze informują o możliwości
    sprawdzenia towaru (czytaj rozpakowania) i dopiero później podpisaniu
    gwarancji.
    Czyli dają WIĘKSZE uprawnienia dla klienta niż inni.
    CEzarys
    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d72a361$0$2487$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >> 2. Przeglądając dokumentację zaważyłem brak podstemplowanego i opisanego
    >> druku gwarancji
    >> 3. Jednym z argumentów zakupu towaru był fakt przedłużenia gwarancji do 3
    >> lat po zarejestrowaniu gwarancji na stronie producenta
    >
    > A czy gwarancja musi mieć pieczątkę żeby była ważna? Gdzieś pisze, że
    > sprzedawca ma wypisać tą gwarancję?
    > Czy do zarejestrowania gwarancji na stronie jest ci potrzebna pieczątka na
    > druczku ?
    >
    > 12 lat sprzedaję sprzęt elektroniczny. 3/4 druków gwarancji dostaję bez
    > pieczątek. Nigdy z powodu braku pieczątki nie było problemu.
    > Czasem jest wymagane ksero faktury.
    >
    > To tak na marginesie bo może szukasz problemu tam gdzie go nie ma
    >
    > --
    > PawełJ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1