eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup przez internet - zwrot towaru › Re: zakup przez internet - zwrot towaru
  • Data: 2011-03-05 20:56:00
    Temat: Re: zakup przez internet - zwrot towaru
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > 2. Przeglądając dokumentację zaważyłem brak podstemplowanego i opisanego
    > druku gwarancji
    > 3. Jednym z argumentów zakupu towaru był fakt przedłużenia gwarancji do 3
    > lat po zarejestrowaniu gwarancji na stronie producenta

    A czy gwarancja musi mieć pieczątkę żeby była ważna? Gdzieś pisze, że
    sprzedawca ma wypisać tą gwarancję?
    Czy do zarejestrowania gwarancji na stronie jest ci potrzebna pieczątka na
    druczku ?

    12 lat sprzedaję sprzęt elektroniczny. 3/4 druków gwarancji dostaję bez
    pieczątek. Nigdy z powodu braku pieczątki nie było problemu.
    Czasem jest wymagane ksero faktury.

    To tak na marginesie bo może szukasz problemu tam gdzie go nie ma

    --
    PawełJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1