  • Data: 2011-03-04 21:04:58
    Temat: Re: zakup przez internet - zwrot towaru
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin cezarys

    > . Twierdzi ?e moge zwróciae towar (zakup przez Internet) w ci?gu 10 dni o
    > ile nie by? u?ywany (ale by?)
    > Chcia?bym zwróciae towar ze wzgledu na niezgodno?ae towaru z umow?, lecz
    > twierdzi ?e nie mam takiego prawa.

    W ciągu 10 dni możesz zwrócić nieużywany bez podania przyczyn. W ciągu
    roku (albo dwóch, zależy) możesz powołać się na niezgodność towaru z
    umową i wtedy nie ma oczywiście znaczenia, czy towar był używany, czy nie
    (aczkolwiek sprzedawca nie musi wymienić, może też doprowadzić do stanu
    zgodnego z umową). Ogólnie poczytaj ustawę, ta akurat jest w miarę
    przejrzyście napisana.