  • Data: 2015-02-05 21:14:38
    Temat: Re: zakup przez allegro a "przekierowanie" do innego serwisu
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA438D526A12B8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Zakładanie konto to jedno - tez się kiedys nad tym zastanawiałem.

    Moim zdaniem, to ewidentne. Pomijając kwestie bezprawnego użycia
    danych osobowych, jest jeszcze niebagatelna sprawa regulaminów,
    które akceptujemy stając się klientami sklepów/serwisów internetowych.
    Wyobraź sobie np. takiego maila po zakupie na allegro:

    W celu sprawnej realizacji zamówienia, użyliśmy Twoich danych aby
    założyć konto klienta w naszym serwisie POBIERACZEK.PL
    Link: Potwierdź złożenie zmówienia.
    Brak potwierdzenia może spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia
    lub jego odrzucenie.

    Ja oczywiście wiem, że taki przekręt w sądzie by się nie ostał,
    ale w E-SĄDZIE (tym od masowego wydawania nakazów zapłaty)
    - jak najbardziej.