eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup na allegroRe: zakup na allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup na allegro
    Date: Tue, 30 Sep 2003 09:18:34 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 32
    Message-ID: <a...@z...router>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm104.omega130.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1064885400 4254 218.186.130.104 (30 Sep 2003 01:30:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Sep 2003 01:30:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:167306
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <3...@n...onet.pl>, Atamanka wrote:
    > Jakies dwa miesiace temu kupilam na allegro od czlowieka o nicku
    > pzimny( http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=8343 )
    > karte 256MB sandisc. Przez miesiac dzialala w porzadku. Pozniej
    > zaczely sie problemy.
    > Skontaktowalam sie w tym Panem. Na poczatku zwrocil mi uwage, ze
    > sprzedaje karty bez gwarancji. Ja naiwna myslalam, ze nowe= z
    > gwarancja :>

    No naiwna, naiwna bo nawet jeśli byś kupiła nową w sklepie to wcale nie
    musiałoby być gwarancji.

    > Wydaje mi sie, ze kazda transakcja na allegro jest umowa handlowa,
    > wiec obowiazuja zasady rekojmi.

    To rękojmi w końcu czy gwarancji? A konkretniej, to podałaś za mało
    danych. Czy ten pan jest przedsiębiorcą czy osobą prywatną? Jeśli
    przedsiębiorca to możesz reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową.
    Jeśli osoba prywatna, to z tyt. rękojmi o ile nie została wyłączona, ale
    tu nie jestem pewien na kim spoczywa ciężar udowodnienia, że wada istniała
    w momencie wydania towaru.

    > Dzis sprawa stanela na tym, ze ja do konca tygodnia dalam temu Panu
    > czas na dostarczenie mojej karty( tej uszkodzonej, bo wiem na czym
    > polega jej usterka) a On zakomunikowal, ze wysle mi jakas inna,
    > zepsuta o tej samej pojemnosci.
    > Co z tym fantem poczac?

    Najpierw wyjaśnić brakujące "szczegóły" :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1