eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup na allegroRe: zakup na allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Doktor L" <doktorlubicz[:-)]@op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup na allegro
    Date: Mon, 29 Sep 2003 22:00:54 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 48
    Sender: d...@o...pl@81.210.16.132
    Message-ID: <bla32d$bvk$1@news.onet.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.16.132
    X-Trace: news.onet.pl 1064865677 12276 81.210.16.132 (29 Sep 2003 20:01:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Sep 2003 20:01:17 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:167252
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Atamanka" <a...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3dd0.0000013f.3f788d29@newsgate.onet.pl...
    > Nie ja pierwsza i nie ostatania zapewne, ale...
    > Kto ma wiec czas, zapraszam do lektury listu.
    >
    > Jakies dwa miesiace temu kupilam na allegro od czlowieka o nicku
    > pzimny( http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=8343 )
    > karte 256MB sandisc. Przez miesiac dzialala w porzadku. Pozniej
    > zaczely sie problemy.
    > Skontaktowalam sie w tym Panem. Na poczatku zwrocil mi uwage, ze
    > sprzedaje karty bez gwarancji. Ja naiwna myslalam, ze nowe= z
    > gwarancja :>
    > Nic to, widocznie jednak moje nalegania, co do zalatwienia tej sprawy
    > daly skutek. Pan Piotr odebral osobiscie karte ode mnie jakis miesiac
    > temu. Zaproponowal dwa wyjscia: 1. doplacam 100zl a On kupuje w
    > normalnym sklepie karte.
    > 2. On kupi karte i zareklamuje ja w sklepie, wtedy odda mi kase. Od
    > samego poczatku nei zgadzalam sie na doplaty. Od tamtej pory co jakis
    > czas pytalam sie na GG coz moja karta. W tamtym tygodniu juz wzial
    > ode mnie ponownie adres, aby mi wyslac sprawna karte lub pieniadze.
    > Nic z tego, dzis zazyczyl sobie 100zl doplaty, bo sprawa przybrala
    > inny przebieg. W sklepie uznali reklamacje i dali nowa karte.
    > Wkurzylam sie, bo na poczatku powiedzialam, zadnych doplat.
    > Teraz ten Pan wytacza inny argument:
    > - ze nie jest pewien, czy to jest karta zakupiona od Niego (to po co
    > zaczynal cala sprawe zalatwiania reklamacji, skoro nie jest pewien,
    > czy to Jego karta?).
    > Wydaje mi sie, ze kazda transakcja na allegro jest umowa handlowa,
    > wiec obowiazuja zasady rekojmi.
    > Dzis sprawa stanela na tym, ze ja do konca tygodnia dalam temu Panu
    > czas na dostarczenie mojej karty( tej uszkodzonej, bo wiem na czym
    > polega jej usterka) a On zakomunikowal, ze wysle mi jakas inna,
    > zepsuta o tej samej pojemnosci.
    > Co z tym fantem poczac?
    >
    > --
    > Aga
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    zgłosić sprawę do allegro oraz opisać problem na grupie alt.pl.allegro

    pozdrawiam
    DL.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1