  • Data: 2006-02-06 08:41:20
    Temat: Re: zakłócanie ciszy nocnej (art 51.1 KW)
    Od: "r-a-d" <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna @gazeta.pl>" <

    > no jak cię wyczają z daleka, to też przyjadą, kilka razy przyjechali do
    > pobliskiego lasku żeby nas pospisywać ;(

    to jest juz tragedia....

    zatrudniaja takich 5 nieudacznikow kraweznikow co potrafia tylko wlepic
    mandat za przechodzenie na czerwonym albo picie piwka w plenerze a
    przestepcy zabijaja w bialy dzien.

    Moje rozwiazanie: zwolnic 5 nieudacznikow i zatrudnic jedna wykwalifikowana
    osobe, placac jej 5-cio krotnosc normalnego wynagrodzenia

    to chyba na tyle..

    Radziu