  • Data: 2008-02-29 10:42:11
    Temat: Re: zakładanie spółki z o.o. - wpłata kapitału
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    uwaga :)

    > I nie chodzi mi o znikanie pieniędzy czy ich "znikanie", lecz o to, że
    > chyba - wybacz, że wróżę z newsów - nie masz ogólnego obycia w
    > zagadnieniach dotyczących prowadzenia firm.
    > W takiej sytuacji albo masz wystarczająco dużo kasy, żeby zatrudnić tych
    > co się znają - ale wtedy nie pytałbyś na tej grupie - albo zapłacisz takie
    > frycowe, że kiepsko Cię widzę :(

    Weź jeszcze pod uwagę, że nie trzeba prowadzić firmy, żeby mieć pieniądze
    uczciwie zarobione i wiedzę na temat prowadzenia działalności. O kwestiach
    sp. z o.o. faktycznie mam mętne pojęcie w tych kwestiach, o które pytam. Bo
    nie jest problemem wywalić 200k na jakiś biznes, ale trudniej zbudować coś
    od podstaw. Oczywiście mogę założyć inny rodzaj spółki, bo prościej, ale z
    pewnych względów potrzebuję z o.o.
    Aha! Moje pytanie dotyczyło tylko kwestii wpłaty rzeczywistej (lub nie)
    kapitalu zakładowego, ale jeśli uważasz, że to już "całkowita" wiedza o sp.
    z o.o. to posłucham rady starszeństwa ;)
    Pozdrawiam i dzięki za skuteczną pomoc
    Dombrek