  • Data: 2008-03-02 16:02:58
    Temat: Re: zakładanie spółki z o.o. - wpłata kapitału
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bibi" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fc403028-b1ba-4002-92c9-f4be0bc98cba@s37g2000pr
    g.googlegroups.com...

    > Może, tylko nie powinien :)

    zakładałem ostatnio sp z o.o. i żadnych pieniędzy na żadne konto (jeszcze
    nie istniało) nie wpłacałem oczywiście, bo konto założysz później a
    pieniądze muszą się znajdować w majątku firmy, czyli jeśli je weźmiesz i
    zdefraudujesz bez pokrycia w dokumentacji to w razie jakichś problemów
    możesz mieć kłopoty.. Jednak wcale przecież nie muszą koniecznie leżeć na
    koncie firmowym.

    faktycznie wyprowadzić na dziko - czyli wypłacić i roztrwonić - nie wolno
    ale tutaj jeszcze pozostaje interpretacja terminu "wyprowadzić" i jak
    pisałem jeśli faktycznie nie masz tych pieniędzy a chcesz koniecznie założyć
    sp z o.o. to może się źle skończyć w razie niewypału.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.