  • Data: 2009-06-17 21:56:11
    Temat: Re: zakaz robienia zdjęć
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Problem chyba stary i powracający jak bumerang. Odwiedziłem dziś z
    > aparatem stary plac handlowy (miejsce dość malownicze, stąd wybór).
    > Spokojnie fotografowałem okolicę - stoiska, towary, sprzedawców,
    > klientów. W pewnym momencie jedna z osób z drugiego planu zauważyła, że
    > została sfotografowana i głośno zaczęła protestować. Na miejsce przybyła
    > ochrona placu, która poprosiła mnie do kierownika przybytku. Ten
    > oznajmił mi, że nie wolno tu robić zdjęć (plac jest dzierżawiony przez
> [...]

    Na przyszłość fotografuj tak, by nie było widać co robisz, np. telefonem
    komórkowym - nikt Ci nie udowodni że fotografujesz, bo telefon służy do czego
    innego i jak powiesz że piszesz smsa to bedzie to bardzo prawdopodobne.

    Jeśli chcesz aparatem to musisz jakoś go zamaskować i to co robisz, lub robić
    zdjęcia z odległości z teleobiektywu.

    prawem się nie przejmuj bo "dajcie mi człowieka a znajdę na niego paragraf".