  • Data: 2005-11-02 21:26:24
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów mech.
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-11-02 22:14, NoMAD wrote:

    > jesli osoba uczestniczaca w ruchu popelnila przestepstwo przeciwko bezpieczenstwu
    > w komunikacji (jakiegokolwiek) i byla w stanie nietrzezwosci ... itd , to sad musi
    orzec
    > odpowiedni zakaz.

    Zadam zatem pytanie wprost: teraz jak mam rozumieć słowo "uczestnicząca
    w ruchu". Czy mam to rozumieć jakimkolwiek ruchu (pieszym/kołowym) czy w
    ruchu w sensie, że wlazłem na jezdnię (aktualnie szedłem - znajdowałem
    się w ruchu). Jak wtedy interpretować "ten ruch" jeśli poprostu stałem
    na jezdni (świadomie bądź nie) i się dosłownie nie ruszałem. Na moje
    pojęcie inna jest definicja ruchu człowieka a pojazdu i właśnie o to
    pytam. Komunikacją można też nazwać (tak się czepię dalej) ruch pieszych
    (bo takowy może być podciągnięty pod w/w paragrafy) na chodniku. Co
    zrobić z baranem, który usilnie wali z naprzeciwka swoją lewą częścią
    chodnika i nie zamierza się przesunąć (w Polsce obowiązuje ruch
    prawostronny). Mogę "sypnąć mu z grzywki" i oskarżyć o "czołówkę"? ;-)

    Fantazja mnie poniosła ale pragnę być dobrze zrozumiany ;-)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor