  • Date: Tue, 31 Jul 2012 09:02:11 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz palenia

    W dniu 31.07.2012 08:50, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Ale nie wiem czy zauważyłeś (pomijając już fakt, że nie ma tu analogii),
    > autem nie wjedziesz wszedzie - są miejsca, gdzie aut używać nie wolno
    > (np deptaki).

    Co więcej tylko totalny idiota nie odróżnia czegoś, co jest konieczne,
    od chorego "hobby" (narkotycznego nałogu).

    Dodatkowo przy obecnej technologii oczyszczania spalin dym papierosowy
    jest znacznie bardziej "brudny". Co więcej istnieje trend ku pojazdom
    elektrycznym/wodorowym oraz obowiązek gaszenia silnika przy postoju
    powyżej 2 minut.