  • Data: 2012-07-22 06:57:26
    Temat: Re: zakaz palenia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-07-21 22:35, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Twojego ojca uważam za pedofila, bo jak inaczej mogłeś stać się taki
    > popierdolony?

    Pytanie było za kogo siebie uważasz, jak rozumiem odpowiedź
    jest mocno wstydliwa i publicznie nie przyznasz się do swoich
    dewiacji i zboczeń.
    A co do ojca to kim był człowieka który nie potrafi
    załatwić sprawy z byle ochroniarzem tylko doprowadza
    do rękoczynów zakończonych w sądzie ? normalnie
    pedofil jak nic. To wyjaśnia też dlaczego ojców rozmówców
    podejrzewasz o to samo.