  • Data: 2012-07-20 13:12:19
    Temat: Re: zakaz palenia
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 lipca 2012 08:49:56 UTC+2 użytkownik Xem napisał:
    > I jeszcze pytanie, na jakiej zasadzie instaluje się takie tabliczki ? Nie jest to
    budynek należący do oświaty ani opieki zdrowotnej, tylko budynek gdzie mieszczą się
    firmy oraz mieszkania.

    Widocznie własciciele tych firm i mieszkańcy nie życza sobie aby ktoś tam palił.
    Ty byś był zachwycony gdyby ktoś na Twój teren wlazł i np fajki palił?

    >Wokoło jest chodnik i schody oraz winda dla niepełnosprawnych.
    > I czy dozorca ma prawo mnie wyzywać, krzyczeć i przeklinać gdy palę spokojnie
    >papierosa w miejscu oddalonym od tych tabliczek.
    Wyzywac i krzyczeć prawa nie ma ale zwrócic uwage że nie wolno na terenie budynku
    palić to już może a nawet powinien. A zwykła kultura osobista z Twojej strony by
    wymagała aby nie palic tam gdzi esobie tego nie życzą.