  • Data: 2010-12-12 23:07:41
    Temat: Re: zakaz 'ograniczania widoczności'
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.12.2010 23:58, lamia pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > a czy zakaz 'jechania wolniej niż' uniemożiwia jechanie wolniej?
    > albo zakaz zatrzymwyania się - czy unimożliwa w ogóle fizyczne
    > zatrzymanie bez wejścia w konflikt z prawem czy jak?

    Zasadniczo tak, pomijając "trudności obiektywne" typu korek lub światła
    (zatrzymywanie się) lub oblodzenie (prędkość minimalna).

    Zamknięta bariera będzie IMHO podpadać pod taki wyjątek, więc znak
    będzie bez sensu.

    > howgh
    >
    > Jak ktoś stoi półgodziny i czeka 'na dziewczynę', to ja mu wolę zwrócić
    > uwagę / poprosić o przesunięcie auta dalej, kiedy taka tabliczka se wisi.

    Cóż, wygląda na to, że to powszechny problem tych idiotycznych obozów
    koncentracyjnych/gett - goście/dostawcy czekają, aż cieć wreszcie
    otworzy albo mieszkaniec znajdzie klucz/whatever i czekają. Co mają zrobić?