  • Data: 2002-06-24 20:39:53
    Temat: Re: zakaz konkurencyjnosci
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kesser" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:af72m9$dsp$2@news.tpi.pl...
    > Doslownie pare postow nizej opisalem sytuacje chodzi o umowe ajencyjna.
    > dzialalnosc gosp. z dzial.gosp. ale w umowie jest zakaz wykonywania zawodu
    > przez chyba 2 lata.
    > nie jest to stosunek pracy pracodawca pracownik.

    OK - juz widzę. Dla mnie sprawa jest chyba czysta - tzn. niestety jest ważne
    zobowiązanie po Twojej stronie, niestety. Chyba mieści sie to w swobodzie
    umów. Pytanie, czy będą chcieli wikłac się w spór sądowy. Ewentualnie załóż
    rach-ciach inny podmiot gospodarczy i rozpocznij jak gdyby nigdy nic "nową"
    działalność :))) Poza tym - co dokładnie jest tam napisane? Czy to jest
    osobiste zobligowanie, czy dla firmy, jak jest sformułowane itp.

    BTW - czy nie jesteś przypadkiem agentem Plus GSM?

    Depi.