  • Data: 2023-08-14 13:27:13
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2023 o 12:19, Shrek pisze:
    > NIe wcześniej tylko potem. Mówili żeby poczekał to podjedziemy z ekipą a
    > potem poszli do domu bo niemal dwie godziny ustalali jak dojechałem do
    > domu.

    Jednostka pracuje całodobowo, więc zakończenie zmiany przez jednego
    policjanta na pewno nie jest powodem do tego, że nikt na miejsce nie
    pojechał. Może wygłaszałeś swoje mądrości i uznali, ze bezpieczniej
    będzie samemu jechać, a Ty posiedź na ławeczce w jednostce, byś
    przypadkowo tam nie wrócił. Ale to mój domysł.>

    Może.

    --
    (~) Robert Tomasik