    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Mon, 14 Aug 2023 00:22:40 +0200

    > Jest na monitoringu?

    Jest.

    > Jeśli znasz personalia, to oczywiście możesz.

    Znam adres - widziałem go - to ten sam typ co na monitoingu go widać jak
    przechodzi koło całej akcji.

    > Pytanie, czy on bedzie
    > chciał powiedzieć, kto to był, czy będzie leciał w kulki i twierdził, że
    > przykładowo zna tylko "
    > ksywki".

    Zakładam że będzie leciał w chuja. Wiekszość chyba leci.

    > Udowodnienie Ci, że znalazłeś kogoś, kto się podłożył i ukradł może
    > proste nie być. Przy czym ja piszę ogólnie. Jeśli jest nagranie CCTV z
    > kradzieży, to można dokładnie ustalić, kiedy skradziono motor.

    Można. Zresztą jak słusznie zauważył JF jakby chodziło o to że mogłem
    spowodować wypadek i sfingować kradzież to zwłaszcza wobec odpowiedzi że
    byłem w lesie na biwaku słuszne byłoby zadanie pytania ile tam wypiłem;)

    > Przecie Ci napisałem. Jeśli coś wymaga pilnej reakcji - przykładowo
    > widzisz tych mężczyzn, to dzwonisz na 112, albo jeśli umiesz znaleźć, to
    > do lokalnego właściwego dla miejsca napotkania sprawców dyżurnego.

    No ale który jest właściwy jak mamy dwa komisariaty - jeden
    "kryminalnych" drugi prewencji?

    > Nigdzie nie ma dwóch. Wpisujesz adres i dostajesz nazwę jednostki. Nie
    > szukaj po dzielnicowym, tylko po jednostce. To jest druga zakładka.

    Komenda rejonowa policji warszawa V Zeromskiego 7 czy Komenda Rejonowa
    Policji Warszawa V, Wydział Prewencji Broniewskiego 58?

    > Wiesz, można się cofnąć na monitoringu i popatrzyć, czy to oni do niego
    > dzwonili, czy on do nich, czy nikt.

    Raczej ciężko - na granicy kadru.

    > Bo gość mógł ich spotkać poza kadrem

    Podjechał od drugiej stroni niż siedzieli - od razu wstali.

    > i się dogadali, ze on podjedzie, a oni mu mogą załadować. Oczywiście
    > najprościej ich "zawinąć" i zapytać, ale ja bym tam popatrzył na
    > monitoringu wcześniej. Może na innej kamerze, jak przyszli spoza kadru.

    Nie mam dostępu do "nieswojego" monitoringu. Policji nie podejrzewam,
    żeby szukali coś więcej niż dostali.

    > Nie doceniasz środowiska przestępczego. Jak kradli motocykl, to już
    > mieli zaplanowane, co z nim zrobić najprawdopodobniej.

    Zobaczymy. Obstawiam, że albo będzie umorzenie, albo się znajdzie w
    okolicy po prostu z przekazaniem prośby do ochrony żeby poinformować że
    się znalazł.

    > Jestem na urlopie, więc na służbowy Ci odpowiem za półtorej tygodnia.

    No dobra;) Wyśle adres na pywatny - a była okazja sprawdzić czy ty to ty
    czy się pod policjanta podszywasz;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!