    From: Daroot <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zagrożenie ciąży, a praca
    Date: Mon, 12 Dec 2005 11:46:22 +0100

    tarcamion napisał(a):

    Czesc. Mamy podobny przypadek jak Twoj.
    > Moja żona jest w 6 tygodniu ciąży. Prawdoodobnie będzie na zwolnieniu lekarskim
    > do końca ciąży. Już 7 dni leżała w szpitalu.
    Moja zona tez ma zagrozona ciaze.. I tez jest na zwolnieniu od poczatku.
    Pierwsza ciaze poronila.

    > Czy będzie otrzymywać 100% wynagrodzenia przez *całą* ciążę?

    Tak, jak najbardziej. 100% wynagrodzenia, srednia z 6 miesiecy...

    > Czy po ustawowych 182 dniach zwolnienia nadal będzie dostawać jakieś pieniądze i
    > skąd?
    A czemu po 182 dniach? tego nie rozumiem...

    > Czy przebywając na L4 związanym z zagrożeniem ciąży musi wykazać się jakimiś
    > dodatkowymi badaniani, czy musi spędzić ileś dni w szpitalu.
    Nie, nic takiego nie ma. Wystarcz ze ma zwolnienie od ginekologa, na
    ktorym nawet nie jest napisane ze to ciaza zagrozona...

    > Z góry dziękuję
    Nie ma za co :)
    Pozdrawiam - Daroot.