    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaginela przesylka allegro:(
    Date: Thu, 03 Jul 2008 15:55:38 +0200

    l...@g...pl pisze:

    > a jezeli to poszlo jako niby list a w paczuszce tekturowej nieduzej ,wartosc
    > 3,90 zl za znaczek, to wiem ze moge uzyskac 10 krotnosc tego, czy ja musze
    > ujawniac wartosc wyslanego przedmiotu?

    Jeśli wysłałaś za 3,90zł, to na pewno nie jako paczkę, tylko jako
    list polecony, dostaniesz więc maksymalnie 110zł.

    W reklamacji zazwyczaj się podaje co było w środku przesyłki, ale nie
    oznacza to, że żądane odszkodowanie nie może przewyższać wartości
    wysyłanego produktu. Bez obaw można żądać pełnych 110zł za "cegłę".
    Odszkodowanie za utracony list polecony to nie tylko wartość przedmiotu,
    tylko również inne niedogodności.

    --
    Dziś potęga gospodarcza Chin sprawia, że amerykańskie kazania o
    moralności i prawach człowieka brzmią głupawo. Za 10 lat przestaną mieć