    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 14 Nov 2012 01:07:25 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: zagadka - koszty zastępstwa w egzekucji

    On Sat, 10 Nov 2012, Liwiusz wrote:

    > Żadne noty, koszty zastępstwa w sprawie egzekucyjnej nalicza i ściąga
    > komornik.

    Może przeoczyłem już że o egzekucję szło (przecież koszty zastępstwa
    mają się nijak do faktu egzekucji, dłużnik może płacić dobrowolnie).

    Tak z ciekawości - co w takim przypadku jest 'zwyczajowo' traktowane
    jako dowód księgowy przychodu?
    (i bardzo proszę o nie wyjaśnianie, że lista dowodów przychodowych
    nie jest zamknięta, wiem, pytanie jest ścisłe).

    pzdr, Gotfryd