  • Data: 2004-11-04 16:10:12
    Temat: Re: zadłuzenie wzgledem Telekomunikacji-prosba o pomoc
    Od: Psychik <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Nov 2004 15:27:53 +0100, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Powiem Ci to co mi powiedziala pani wtedy jeszcze z BOKu gdy znalazlam sie
    > w podobnej sytuacji - Niech pani nie pisze pism bo bardzo rzadko są
    > rozpatrywane pozytywnie - po prostu niech pani wplaca ile pani moze. Ja
    > mialam wtedy do zaplaty rachunek 1500zl [ za jeden mc:-)) ] - o ile dobrze
    > pamietam rozdzielilam go na 3 czesci platne co 2 tygodnie. Dzięki temu
    > uniknęlam wyłączenie rozmów wychodzących itd. Wykaz dobra wolę i wpłacaj
    > tyle na ile Cię stać

    hej, lilianna, nie sluchaj tej rady.
    jesli mozesz sobie pozwolic na zablokowanie polaczen wychodzacych na
    krotki okres czasu, to czekaj na odpowiedz z TPSA. ja skladalem reklamacje
    juz wielokrotnie i jak dotychczas zawsze wygrywalem. najpierw pisali, ze
    nie mam racji, potem, ze przyznaja rabat w wysokosci paru zlotych, a na
    koncu uznawali cala kwote ktora reklamowalem. wplata niskich sum, czy
    czesci naleznej kwoty nic Ci nie gwarantuje. TPSA to moloch w ktorym pismo
    z jednego dzialu w Kaliszu idzie do drugiego w Gorzowie tydzien. wplaty sa
    tak ksiegowane, ze zanim odpowiednia osoba sie za to wezmie, to i tak
    mozesz miec juz telefon zablokowany.
    TPSA jest sklonna do rozkladania na raty, wiec ja bym czekal na odpowiedz.

    --
    Psychik