  • Data: 2008-05-01 15:34:13
    Temat: Re: żądanie zapłaty po 5 latach c.d.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@o...eu pisze:

    > Spójrz na http://www.handeldlugami.pl - sprzedają tam także wierzytelności
    > sporne i jednocześnie (z tego powodu) przedawnione.
    > Np. Polkomtel sprzedał Raportowi za grosze wierzytelności sporne. Spory
    > wynikają usługi "Monitorowanie Stanu Rozliczeń". Wierzyciel jest w sądzie bez
    > szans. Dane "dłużnika" znajdują się na tej stronie. Typowe wywieranie presji.
    > Pomysły jakieś? ;-)

    W przypadku monitorowania stanu rozliczeń sprawa jest na tyle prosta,
    że można wygrać sprawę o stwierdzenie nieistnienia zobowiązania. A dalej
    to już nieuprawnione przetwarzanie danych osobowych, umieszczenie w
    publicznym miejscu informacji o nieistniejącym zadłużeniu itp. itd.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz