  • Data: 2004-02-12 19:17:20
    Temat: Re: zaczepny dzielnicowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ARAS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c0g6lk$tn0$1@topaz.icpnet.pl...

    Rozumiem, że dzielnicowy może być nadpobudliwy - różni ludzie pracują w
    tej firmie. Jestem w stanie nawet uwierzyć w tak niekorzystny dla Twojego
    kolegi splot wydarzeń, że trafiło również na nadgorliwego prokuratora,
    który pochopnie sporządził wniosek o areszt. No ale areszt daje sąd, więc
    i sędzia musiał by być cokolwiek w tej sitwie. Są dwa wyjścia. Albo grupa
    przestępcza złożona z dzielnicowego, prokuratora oraz sędziego zawzięła
    się na Twojego kolegę, albo jednak dzielnicowy miał rację. Ja osobiście
    stawiam na to drugie, ale mogę się oczywiście mylić.