  • Data: 2006-10-24 10:54:29
    Temat: Re: zachowanie nieobyczajne
    Od: "Krizzz" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" napisał
    > Totalna bzdura, pewnie chcieli pościemniać, pośmiać się itd.
    > Jeszcze nie ma czegoś takiego, że dzielnicowy zajmuje się ludźmi,
    > którzy popełniają jakieś tam wykroczenie, chyba że to wykroczenie
    > dotyczy miejsca zamieszkania, no i wywiad środowiskowy przeprowadza się
    > przy pewnych przestępstwach.
    > Jeśli jesteś tzw. "porządnym obywatelem" - a zakładam, że jesteś (w
    > przeciwnym razie nie byłoby tego posta) - to mogą Ci naskoczyć.

    generalnie mysle , ze bardziej chcieli nas nastraszyc, jednak czy sa jakies
    sposoby zeby sprawdzic czy sprawa "jest w toku" czy tylko zakonczy swoj
    zywot w ich notesie. chcielibysmy po prostu uniknac sytuacji gdy w skrzynce
    na listy mąz mojej kolezanki znajdzie np. wezwanie do sadu grodzkiego. nie
    wiem - zglosic sie do tego dzielnicowego i najwyzej udawac idiote????
    p.s. jednak dosyc czesto kieruja do sadu sprawy np. studentow popijajacych
    symbiliczne piwko na lawce....