  • Data: 2002-06-28 15:20:37
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "niccc" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrozumiesz, kiedy taki kierowca "po 1 piwie" zabije Ci kogos bliskiego.
    > (sytuacja extremalnie skrajna ale wykonalna).
    >
    > Ps. Nikogo z rodziny nie stracilem, ale wiele osob z mojego BLISKIEGO
    > otoczenia stracilo zycie w wypadkach spowodowanych przez pijanych
    kierowcow.

    smiac mi sie chce. a jak ci trzezwy kierowca "zabije kogos bliskiego" to
    kazesz wszystkim odebrac prawo jazdy ?????? Jesli ktos nie ma pojecia o
    jezdzie, wyobrazni to nawet trzezwy zabije. Dozwolone promile powinno sie
    ustalac indywidualnie, na podstawie najlepiej jakis badan ... Jesli ktos
    jest idiota ktory wypija dwa piwa, wsiada do samochodu i jezdzi na lapie to
    0,1 promila dla niego jest max a jesli ktos ma 0,5 promila i potrafi trzezwo
    ocenic sytuacje (a sa takie osoby) to niech jedzie i juz, i niech ma prawo
    tak jak kazdy przjechac pieszego ktory wlatuje mu pod kola !!( bo piesi to
    zmora na drodze), lub idiote ktory bedac trzezwym prowadzi samochod i
    przestaje panowac nad kierownica !!!
    Moze wylaczmy tez z ruchu pieszych bedacych pod wplywem powyzej 0,25
    promila - przeciez to jest rowniez zagrozenie dla kierujacych pojazdami !!!!
    Czy jest tu ktos kto to poprze ?? czy jest tu jakis kierowca zawodowy ??
    (pomoz :))))