    From: xantiros <_...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: zabojca harfistki
    Date: Tue, 06 May 2014 09:50:17 +0200

    W dniu 2014-05-06 09:16, Malpy i Delfiny pisze:

    > moralizator sie znalazl.

    Więcej empatii dla drugiego człowieka, a świat dla ciebie będzie
    bardziej kolorowy a nie jak teraz czarno-biały.

    > to teraz przyklad - ile kosztuje zycie polskiego obywatela?
    >
    > wystarczy spojrzec jak dziala NFZ i jak czasem (nie)finansuje zabiegow i
    > leczenia ratujacego zycie, wyznaczajac jesli jest kasa termin "za kilka
    > lat".
    >
    > Tutaj doskonale widac, jak wyceniane jest zycie.
    >
    > Czasem jest to 30 tys na leki, ktorych brakuje bo NFZ nie da kasy.
    >
    > Czasem jest to pol roku czekania, bo kolejki z braku kasy, a czesc ludzi
    > chorych nie przezyje tego pol roku.

    Wystarczy wprowadzić model "Czeski", tylko żadna partia tego nie zrobi z
    uwagi iż od razu przewali najbliższe wybory

    > Wiec 4% nieslusznie skazanych na smierc to maly pikus przy obecnym
    > masowym dobijaniu ludzi w imieniu prawa.

    I uważasz ze to jest argument za możliwością zabicia niewinnego? Czy
    raczej za tym aby zmienic(polepszyć) system zdrowotny?