  • Data: 2014-05-06 09:16:46
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.05.2014 08:55, xantiros wrote:

    > skoro dopuszczasz możliwość zabicia niewinnego, to życie człowieka jest
    > dla ciebie mierzone bardzo niską miarą

    moralizator sie znalazl.

    to teraz przyklad - ile kosztuje zycie polskiego obywatela?

    wystarczy spojrzec jak dziala NFZ i jak czasem (nie)finansuje zabiegow i
    leczenia ratujacego zycie, wyznaczajac jesli jest kasa termin "za kilka
    lat".

    Tutaj doskonale widac, jak wyceniane jest zycie.

    Czasem jest to 30 tys na leki, ktorych brakuje bo NFZ nie da kasy.

    Czasem jest to pol roku czekania, bo kolejki z braku kasy, a czesc ludzi
    chorych nie przezyje tego pol roku.

    Wiec 4% nieslusznie skazanych na smierc to maly pikus przy obecnym
    masowym dobijaniu ludzi w imieniu prawa.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)