  • Data: 2009-06-04 13:08:07
    Temat: Re: z ciężarówki spada kloc na twoją maskę...
    Od: "u" <...@w...yz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6b119c93-9e3e-433c-8213-b37a32bc1957@g1g2000yqh
    .googlegroups.com...
    >A co, nie wolno? Jaka jest minimalna dopuszczalna odległość? (Można w
    >ten sposób zaoszczędzić sporo paliwa.)

    Bezpieczna. Tak byś zahamował nie rozwalając wszystkiego wokół - policz dla
    konkretnych warunków. Np jedziesz przepisowo 160 w terenie zabudowanym to
    siaki 1km za nią.
    Chciwy dwa razy traci.

    > Szofer ciężarówki ma towary zamocować. Jak miał pecha, pomaga mu
    > ubezpieczalnia.

    >No a jeżeli nie zamocował jak należy?
    >Zresztą zawsze to będzie sprawa dyskusyjna...

    Powiem tak: Nie stać mnie na to, by sprawdzać, ile zaoszczędzę jadąc za
    ciężarówka, na której widzę przedmioty mogące spaść. Nie obchodzi mnie cena
    paliwa.
    Ktoś kto się nudzi może ryzykować. Jak ci szyna albo kłoda wpadnie w szybę i
    zmasakruje twarz, będziesz dochodził swoich praw jako warzywo. Pasuje Ci?
    OK. Dyskutuj. Mnie taki scenariusz nie odpowiada.

    W Brainiaku albo innym tego typu programie pokazywali "oszczędności".
    Trzeba być mniej niż 2m za naczepą.
    Gdy TIR gwałtownie hamuje, bo mu coś wlazło przed maskę, szofer osobówki za
    nim gryzie jego koła wjeżdżając pod naczepę - nie ma szans wyhamować.