  • Data: 2009-06-05 09:42:36
    Temat: Re: z ciężarówki spada kloc na twoją maskę...
    Od: "jojogub" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h08fv2$sou$1@news.interia.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z czwartek 04 czerwiec 2009 14:58
    > (autor a...@g...com
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <6...@g...goo
    glegroups.com>):

    > W tunelu powyżej 500m odległość ta powinna wynosić co najmniej 50m. Poza
    > tunelami nie jest określona i powinna być bezpieczna i gwarantująca
    > bezpieczne zatrzymanie się, nawet w przypadku gwałtownego hamowania
    > poprzednika.
    Ostatnio jechałem za jedną taką wypasioną furmaną i gościowi się
    uruchamiały hamulce
    jak tylko zbliżył sie do poprzedzającego ale przy prędkości około 80 to ta
    odległość
    była znacznie mniejsza niż 5 metrów ;

    Tak na oko gość miał sporo mniejszą odlegość do poprzedzającego niż ja do
    niego.

    Jaras