  • Data: 2009-12-24 15:15:16
    Temat: Re: wzrost i kolor oczu w nowych dowodach
    Od: "rotfelus" <h...@h...hi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "macso" <m...@p...oniet.pl> napisał w wiadomości
    news:hgtpou$2n4$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "rotfelus"
    > 0

    > będzie zapodane elektronicznie, i każdy kto będzie miałprawo
    > skontrolować dowód będzie miałodpowiedni czytnik
    > i w sekundę będzie wiedział

    To idąc tym tropem, po co w ogóle cokolwiek zamieszczać?
    Może tylko kawałek plastiku z kodem kreskowym i PESELem, bo przecież
    wszystko będzie zakodowane na czipie...
    Będzie łatwiej się pod kogoś podszyć jeśli znikną te dane w sposób
    pisemny... już widzę jak policjanci będą patrolować ulicę z czytnikami,
    albo w bankach zacznie się fala wyłudzeń kredytów na kradzione dowody.