  • Data: 2003-11-21 14:50:36
    Temat: Re: wywalenie drzwi przez policje
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Hipotetyczna sytuacja:
    : Mieszkam sobie w mieszkaniu, gdzie kiedyś mieszkał (wymeldował się) mój
    : ojciec. Jego szuka policja, więc przychodzą do mnie ja im nawet nie
    otwieram
    : drzwi. Oni wywlają drzwi i wchodzą do mnie, ja sobie leżę na kanapie i
    mówie
    : nie ma ojca... dawno go nie było ... i nie będzie.
    : A teraz zagadka:
    : Kto zapłaci za drzwi ja czy policja mi zwróci? Bo nie wiem, dlaczego ma
    mnie
    : ktoś nachodzić!

    Napewno nie ty!
    Jezeli ojciez sie wymwldowal, to wg mnie nie moga ci wywalic drzwi, bo na
    jakiej podstawie?