  • Data: 2017-09-10 17:04:22
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-10 o 16:18, RadoslawF pisze:
> [...]
    -zaciag-lub-popych-to-ostatecznosc-dlaczego.html

    > A pisałem żeby czytać ze zrozumieniem.  :(
    > Dziennikarz powołuje się na opinie producenta i fachowców a nie
    > na innych dziennikarzy. Shrek powołuje się na swoją niezachwianą
    > opinie.

    Ja nie widzę specjalnie różnicy czy opinia jest od dziennikarza,
    kierowcy czy fachowca czy moją czy RadosławaF czy Shreka czy kogoś innego.
    U producenta nie znalazłem takiej informacji.

    > To ja ci poradzę, nie wdawaj się w dyskusję bo ktoś taką nieumiejętność
    > wykorzysta do wykazania że nie znasz się również na temacie w którym
    > zabierasz głos.

    Staram się nie dyskutować z ludźmi o tak niskim poziomie argumentacji.
    Ale jestem dość tolerancyjny. :-)