  • Data: 2010-05-29 07:20:56
    Temat: Re: wysyłka SMSów w firmie
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-28 22:29, Michał Pysz pisze:

    > No więc może są operatorami ?? O SMSach dla klientów też myślimy ale to
    > dopiero jest problem bo wiadomości będą wysyłane na zewnątrz.

    To jest mniej więcej podobny absurd, jak wnioskowanie, że wysyłka 1000
    listów dziennie wymaga koncesji operatora pocztowego :-)

    > Narazie chcę zacząć od lokalnej grupy kilkudziesięciu osób. Technicznie
    > nie jest to trudne ale nie chcemy mieć kłopotów prawnych.
    >
    > Jak z komórki pójdzie 40 smsów w ciągu kilku sekund to nie wytłumaczę
    > się, że to ręcznie wysyłałem.

    Po pierwsze tyle nie pójdzie: 2-3 SMSy na sekundę. Po drugie - jedyny,
    który się tym może zainteresować, to operator karty SIM, którą będziesz
    męczyć. A jeśli myślisz o Play Fresh, to na pewno się zainteresuje.