  • Data: 2010-08-10 16:47:29
    Temat: Re: wysoce uciążliwy sąsiad - co można zrobić?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro wiesz lepiej , to proponuję żebyś sam sobie udzielił lepszych uwag
    > i nie zawracał głowy ludziom którzy myślą że chcesz z nimi dyskutować.

    Przepraszam jeśli uraziłem swoją zbyt emocjonalną reakcją ale proszę o
    zrozumienie, dla nas ten problem nie jest czysto abstrakcyjnym
    rebusem...

    ===============================

    dostales juz rade. Jezeli to cos "smierdzi" tak, ze to czuc to dzwonisz na
    998 i mowisz:

    "bo wie pan, ja tu siedze w domu a tu jakas chemia strasznie smierdzi. Az
    sie przestrzaszylem, ze cos moze sie nam stac. Wychodze na balkon i widze,
    ze sasiad XXXXXXXXXXXXXXXXX (tu oipis tego co on tam naprawde robi). I mi
    sie wydaje, ze ta chemia to tak gryzie w nos, ze chyba jest niebezpieczna.
    Boje sie o moja rodzine. Czy mogliby Panstwo przyjechac i zbadac ?"

    Jezeli nie ma u Ciebie akurat zalania i powodzi a straz pozarowa nie
    odebrala przed toba 500 zgloszen o zalaniu to sie pojawia. Zbadaja. Czasami
    nawet dokonaja pomiaru stezenia smieci w powietrzu.

    Jezeli przekracza to konsekwencje. Jezeli nie to znaczy, ze masz urojenia

    Od tego bym zaczal.

    Icek