    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysoce uciążliwy sąsiad - co można zrobić?
    Date: Mon, 09 Aug 2010 17:57:53 -0500
    <3...@c...googlegroups.com>
    <i3prr2$i9g$33@inews.gazeta.pl>
    <e...@i...googlegroups.com>

    inner continental wrote:

    > To od czego jest ta grupa?

    w zasadzie od niczego. Ot, takie zbiorowisku ludzi z przypadku, którym
    się nudzi w pracy.

    > A czy mógłbyś polecić jakieś portale/fora prawnicze gdzie jacyś
    > konkretniejsi specjaliści udzielają rad online?

    prawnicy tak samo jak każdy inny zawód mają zakaz drukowania znaków
    narodowego banku polskiego we własnym zakresie.
    wiec raczej poważni prawnicy, po za drobnymi wyjątkami online sie nie
    udzielają. Chyba, że ktoś trzeci im za to płaci.
    Nie znam takowych.

    > A jaką tak orientacyjnie?

    "za poradę" czyli tyle samo co tutaj 100 - 200 zl.
    potem to jakieś 200 zl - 500 zł za godzinę pracy.

    mają jakieś tam cenniki i limity, to znaczy nie wolno im brać mniej niż
    limit. To zależy "od wartości sporu". Nie wiem jak w tym przypadku to
    wycenią.

    > Tak ale tamten miał bardzo bardzo wysoko postawione koneksje. I to
    > pewnie dlatego. A tu w tym przypadku raczej aż tak nie jest...
    > A zresztą to chyba jeszcze było przed wstąpieniem Polski do UE?

    i mimo, że się za niego zabrały jeszcze wyzej postawione służby to w
    zasadzie nic mu nie zrobili.
    W waszym przypadku bedzie tak samo. Mniej koneksji, mniej wysoko
    postawiony wasz prawnik i na tym samym sie skonczy.