    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Date: Thu, 19 Jan 2006 18:54:09 +0100

    witek [###w...@g...pl.spam.invalid.###] napisał:

    > Zawsze może powiedzieć, że widział jak coś wkładałeś do torby i że
    jak
    > zaczął do ciebie podchodzić to zacząłeś uciekać.

    Powiedzieć pewnie, ze może. Ale idąc tym tokiem rozumowania, to równie
    dobrze może powiedzieć, że jak spacerowałeś, to coś włożyłeś. Stąd
    zresztą moje oburzenie taką groźbą i sugestia o dążenie o
    wyeliminowanie takich idiotów z ochrony.

    > Bo w jakiś sposób należy sobie radzić z sytuacją kiedy klient na
    terenie
    > sklepu zaczyna coś do własnej torby wkładać wyciągać chować i w
    ogóle
    > zachowywać się w sposób nazwijmy to mało racjonalny.
    > Szczególnie jeśli jest to grupa młokosów, którym wydaje się, że
    > wszystkie rozumy zjedli.

    Przy włożeniu czegoś do torby można spokojnie imputować sprawcy
    usiłowanie kradzieży. W końcu normalnym utartym zwyczajem jest
    wkładanie tych towarów do koszyka lub wózka.