  • Data: 2006-01-19 11:50:52
    Temat: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mikołaj "Miki" Menke wrote:

    > Ciekawa sprawa, ja rozmawiałem z pewnym ochroniarzem sklepu i on
    > stwierdził, że nie wolno fotografować i w razie takiego czegoś mógłby

    Na szczęście te cepy nie stanowią w Polsce organu prawodawczego.

    > kogoś ująć i prześwietlić kliszę albo skasować zdjęcie z nośnika. Kiedy

    A ja, gdyby próbował, mógłbym go potraktować np. paralizatorem, skuć
    jego własnymi kajdankami i doręczyć go policji.

    > mu mówiłem, że się myli to on twierdził, że się nie myli, bo "uczy się
    > prawa i wie na pewno i od czasu zamachów terrorystycznych nie można
    > sobie fotografować w sklepach". Do tego stwierdził, że na drzwiach wisi

    Debil buszyzmów się nasłuchał i teraz mu się to czkawką odbija.

    > tabliczka "zakaz fotografowania". Teraz poproszę o podstawy prawne na
    > poparcie lub obalenie powyższych tez. ;-)

    To on musiałby dostarczyć podstawę prawną.

    A tabliczka w sklepie jest prawomocna i obowiązująca w takim samym
    stopniu, jak napis kredą na murze.