  • Data: 2006-05-07 12:10:05
    Temat: Re: wyrok sadu II instancji
    Od: "severin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:34ecd$445de0a8$3eb33fb7$8335@news.chello.pl...

    > Czyli, ze prokurator tak naprawde chyba nie zgodzil sie na pelne
    > umorzenie, tylko idzie do II instancji, bo wyrok mu nie odpowiada. Gdyby
    > naprawde zgodzil sie na umorzenie, to moze po prostu prokurator nie wie,
    > ze nie mozna nikogo ukarac dwa razy za jeden czyn?

    Cytuję apelację:
    "Zaskarżam wyrok w części dotyczącej orzeczenia o karze na niekorzyść
    oskarzonego"
    " Wnoszę o zmianę zaskarżonego wyroku poprzez orzeczenie wobec oskarzonego
    również środka karnego w postaci zakazu prowadzenia wszelkich pojazdów
    mechanicznych w ruchu lądowym na okres 1 roku"
    i dalej czytam:
    "w uzasadnieniu zaskarzonego orzeczenia Sąd rejonowy wskazał, ze w swietle
    zgromadzonego materiału dowodowego wina i sprawstow oskarzonego w zakresie
    zarzucanego mu czynu nie budzi watpliwości. Jednoczesnie Sąd wskazał, że
    wobec spełnienia przeslanek z art.66 k.k. wobec oskarżonego zasadne jest
    warunkowe umorzenie postepowania na okres próby wynoszący 1 rok
    Nie kwestionując ustaleń w zakresie stanu faktycznego, poczynionych przez
    Sąd I instancji wskazać należy, ze orzeczenie to jest niesłuszne w zakresie
    rozstrzygnięcia o karze, a w szczególności w zakresie zaniechania orzeczenia
    środka karnego w postaci zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych".

    Najbardziej sie boję wyroku skazujacego, wiem ze wszyscy zaraz napisza ze
    moglem nie wsiadac, piles, nie jedz, ale zrobilem to glupstwo i teraz po
    nocach nie spie bo nie wiem co mnie czeka.