  • Data: 2006-11-02 09:48:33
    Temat: Re: wyrejestrowanie samochodu
    Od: "Koola" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę o doradzenie co mam zrobić w takiej sytuacji.
    > Posiadam samochód ( rok 1987) i ostatnio zaczął się psuć i koszty
    utrzymania
    > są coraz większe. W tej chwili prawdopodobnie uszkodzony jest rozrusznik.
    > Firma ubezpieczeniowa upomina sie o swoją zaległą ratę za OC. Myślałam
    żeby
    > gowyrejestrować, ale okazuje się że tonie jest takie proste. Nie wiem też
    > czy ktoś ode mnie zakupi ten samochód, bo podobno ubezpieczenie przechodzi
    > na nabywcę. Proszę o poradę co zrobić z popsutym samochodem, za który
> [...]

    Zezlomowac w uprawnionym do tego punkcie i ze swistkiem potwierdzajacym
    zlomowanie udac sie Wydzialu Komunikacji w celu wyrejestrowania smochodu.

    Sprzedac komus kto skupuje auta na czesci i z umowa udac sie do Wydzialu
    Komunikacji w celu wyrejestrowania pojazdu.

    Niestety zalegle skladki OC trzeba bedzie oplacic i lepiej zrobic to szybko
    bo za to sa spore kare.

    pozdr.