  • 1. Data: 2006-11-02 08:54:12
    Temat: wyrejestrowanie samochodu
    Od: "agata" <a...@w...pl>

    Proszę o doradzenie co mam zrobić w takiej sytuacji.
    Posiadam samochód ( rok 1987) i ostatnio zaczął się psuć i koszty utrzymania
    są coraz większe. W tej chwili prawdopodobnie uszkodzony jest rozrusznik.
    Firma ubezpieczeniowa upomina sie o swoją zaległą ratę za OC. Myślałam żeby
    gowyrejestrować, ale okazuje się że tonie jest takie proste. Nie wiem też
    czy ktoś ode mnie zakupi ten samochód, bo podobno ubezpieczenie przechodzi
    na nabywcę. Proszę o poradę co zrobić z popsutym samochodem, za który trzeba
    płacić.

    pozdrawiam
    agata

  • 2. Data: 2006-11-02 09:48:33
    Temat: Re: wyrejestrowanie samochodu
    Od: "Koola" <n...@m...pl>

> [...]
    > czy ktoś ode mnie zakupi ten samochód, bo podobno ubezpieczenie przechodzi
    > na nabywcę. Proszę o poradę co zrobić z popsutym samochodem, za który

    Zezlomowac w uprawnionym do tego punkcie i ze swistkiem potwierdzajacym
    zlomowanie udac sie Wydzialu Komunikacji w celu wyrejestrowania smochodu.

    Sprzedac komus kto skupuje auta na czesci i z umowa udac sie do Wydzialu
    Komunikacji w celu wyrejestrowania pojazdu.

    Niestety zalegle skladki OC trzeba bedzie oplacic i lepiej zrobic to szybko
    bo za to sa spore kare.

    pozdr.

  • 3. Data: 2006-11-03 13:11:42
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Koola" <n...@m...pl> napisał:

    >Sprzedac komus kto skupuje auta na czesci i z umowa udac sie do Wydzialu
    >Komunikacji w celu wyrejestrowania pojazdu.
    Przy sprzedaży pojazd NIE zostaje "wyrejestrowany", a jedynie zmienia
    się właściciel.

    --
    Artur Golański

  • 4. Data: 2006-11-03 17:35:00
    Od: "Koola" <n...@m...pl>

    > Przy sprzedaży pojazd NIE zostaje "wyrejestrowany", a jedynie zmienia
    > się właściciel.

    Sorki -faktycznie poprostu zglasza sie fakt zbycia pojazdu.

    pozdr.