eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedziana umowa a działający telefon › Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Date: Fri, 03 Jun 2011 08:13:25 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <isamqs$stt$10@inews.gazeta.pl>
    References: <is5eqg$vhj$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1106020013400.800@quad>
    <4de724db$1$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <is78qi$n85$4@inews.gazeta.pl>
    <4de8a45a$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <isajsd$stt$1@inews.gazeta.pl>
    <iyedtwlqwe4n.w9w8obhv83rc$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-253-171-5.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1307106972 29629 70.253.171.5 (3 Jun 2011 13:16:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jun 2011 13:16:12 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <iyedtwlqwe4n.w9w8obhv83rc$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.17)
    Gecko/20110414 Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:679503
    [ ukryj nagłówki ]

    On 6/3/2011 7:44 AM, Kamil wrote:
    > Dnia Fri, 03 Jun 2011 07:23:02 -0500, witek napisał(a):
    >
    >
    >> Nie przestał korzystać mimo, że to zadeklarował wypowiadając umowę.
    >>
    >> Jeśli na tym samym kablu miała być uruchomiona inna usługa od innego
    >> operatora to oczekiwałbym potwierdzenia od operatora, że usługe
    >> podłączył i można korzystać.
    >
    > W jaki sposób ma uzyskać potwierdzenie uruchomienia, jak nie poprzez np.
    > wybranie nr telefonicznego ichniego BOK?
    > Troć jak podnoszę słuchawkę, i mam sygnał, ma od północy działać

    skąd wiesz, że ma od północy działać?
    Dostałeś taką informację?
    Czyli jednak jakieś potwierdzenie masz.

    > "nowy
    > operator" - to dlaczego miałbym biegać po mieście i szukać budki
    > telefonicznej "by się dowiedzieć"?
    > oczywistym jest że wówczas "staremu operatorowi" przysługuje opłata za to
    > połączenie, ale nic ponadto.

    ale właśnie a tym mówimy.
    nalezy się opłata za to połączenie.
    a róznicę miedzy ceną starego i nowego możemy sobie ściągnąć od nowego.

    Jeśli coś miało działa od północy, a nie działa, to jak najbardziej jest
    to niewywiązanie się z umowy.
    Przy czym zwróccie uwagę, że w umowie jest zwykle 30 dni na podłączenie.
    Wszelkie dzwonienie wcześniej bez potwierdzenia od operatora, że już
    działa jest na własne ryzyko. To, że zykle robią w trzy dni nie jest
    wystarczające.
    Mi się pewna firma trzy miesiące bujała z podłączeniem, bo nie mogliśmy
    się dogadać kto ma im znależć, którędy idą ich kabelki po budynku.
    Oni twierdzili, ża administrator budynku, a ja, że co mnie to obchodzi.



    > No i oczywiście od "nowego operatora"
    > przysługiwać będzie nienaliczanie opłaty abonamentowej za ten dzień (bo
    > wszak nie doszło do rozpoczęcia świadczenia usługi).

    i jeszcze kara za niepodłączenie usługi w ustawowym terminie. ale ten
    termin jest całkiem długi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1