    From: Olgierd <n...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie warunkow umowy o prace Pilne!!!
    Date: Mon, 4 Jun 2007 07:16:13 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 04 Jun 2007 09:09:02 +0200, wojtek napisał(a):

    > Uważam ze są to ukryte koszty ekonomiczne mojego wypowiedzenia warunków
    > umowy o pracę. Czy należy mi się odszkodowanie w razie nie zgodzenia się
    > z tymi warunkami umowy?.( jaka podstawa prawna) Czy warto złożyć
    > wniosek do sądy pracy?

    Zacznijmy od końca. Jeśli nie przyjmiesz warunków to nie będzie Ci
    przysługiwać odszkodowanie, co najwyżej możesz domagać się odprawy -
    chyba że udowodnisz, że przyczyna jest nierzeczywista lub niekonkretna.

    Co do odprawy sąd Ci ją zasądzi czy też nie zasądzi będzie zależało od
    tego czy spełnione będą ewentualne przesłanki nabycia do niej prawa.
    Tutaj oczywiście zakładamy, że przyczyny są rzeczywiste, no i sprowadzają
    się do przesłanek, które leżą po stronie pracodawcy.

    > Czy pracodawca postąpił zgodnie z kodeksem pracy ?.

    Formalnie tak.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com