  • Data: 2007-06-04 07:09:02
    Temat: wypowiedzenie warunkow umowy o prace Pilne!!!
    Od: "wojtek" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie wszytkich grupowiczów i BARDZO proszę o pomoc
    Dostalem takie pismo
    "Informuję, iż z dniem 01.06.2007 wypowiadam Panu umowę o pracę w części
    dotyczącej indywidualnego rozkładu czasu pracy, wymiaru zatrudnienia oraz
    wysokości wynagrodzenia z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia
    tj. ze skutkiem na dzień 31.08.2007

    Przyczyną wypowiedzenia jest dezorganizujący pracę rozkład Pana czasu pracy
    oraz efektywność wykorzystania czasu pracy w aspekcie zadań przez Pana
    wykonywanych.

    Z dniem 01.09.2007 proponuję Panu zatrudnienie na stanowisku .... w wymiarze
    ? etatu z wynagrodzeniem zasadniczym wg gr XIV tj w kwocie ..w przeliczeniu
    na pełny etat."

    Dalej już są normalne formułki występujące w wypowiedzeniu warunków umowy o
    prace o tym ze do 15.07 muszę złożyć oświadczenie , mogę złożyć odwołanie w
    sądzie od 7 dni.

    Mam :

    1) wypowiedziany indywidualny rozkład czasu pracy

    2) zmiana czasu pracy z etatu na ? etatu

    3) degradacja stanowiska jestem zatrudniony jako główny specjalista i
    znajduję się w XVI grupie płacowej - od 01.09 proponuje mi zmianę stanowiska
    i inną (mniejszą) grupę płacową tj. XIV (2 grupy niżej).

    4) Zmiana wysokości dochodów około 500 zł

    Pracuję w tej firmie od sierpnia 2000r.

    Uważam ze są to ukryte koszty ekonomiczne mojego wypowiedzenia warunków
    umowy o pracę. Czy należy mi się odszkodowanie w razie nie zgodzenia się z
    tymi warunkami umowy?.( jaka podstawa prawna) Czy warto złożyć wniosek do
    sądy pracy?

    Czy pracodawca postąpił zgodnie z kodeksem pracy ?.

    Pozdrawiam serdecznie

    wojtek
    Ps
    Zamierzam napisać oświadczenie o odmowie przyjęcia nowych warunków umowy o
    pracę