  • Data: 2009-07-02 11:52:07
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez pracodawce
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W liście datowanym 2 lipca 2009 (13:44:47) napisano:

    > Łącznie masz przepracowane 33 miesiące?

    Sprawdzilem dokladniej:

    kwiecien - lipiec 2006: staż
    lipiec - wrzesien 2006: okres probny
    wrzesien 2006 - do teraz: na stałe

    Staż był sponsorowany przez unie europejska wiec mialem umowe z
    "biurem karier" jako absolwent polibudy, potem od lipca 2006 okres
    probny juz dany przez pracodawce, a od wrzesnia jechalem na umowie na
    stale. Jak tak licze to chyba wychodzi bez stazu 35 m-cy, zabraklo
    jednego a w zasadzie kilku dni bo pod koniec czerwca dano mi podanie
    do podpisania, to o rozwiazanie umowy, no pech, nowe, lepsze
    perspektywy przede mna :)

    > staż nie wynika z okresu na jaki się podpisało umowę, tylko od
    > faktycznego zatrudnienia.

    Racja, racja, dzieki. Wiele mi uzmyslowiliscie.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz