  • Data: 2007-12-03 21:43:01
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace urlop
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fiseb1$ebp$1@news.onet.pl Necro
    <h...@p...wp.pl> pisze:

    > Chciałem wypowiedzieć pracodawcy umowę o prace zawartą na czas określony.
    > Obowiązuje mnie dwutygodniowy okres wypowiedzenia. Mam do wykorzystania
    > 15 dni urlopu. Chciałem sie dowiedzieć jak ma sie wypowiedzenie do
    > urlopu tzn czy te dwa tygodnie wypowiedzenia to czas jaki musze
    > przepracować ? Czy mogę iść w tym czasie na urlop
    > a jeśli nie mogę to
    > czy pracodawca ma obowiązek wypłacenia mi za urlop ekwiwalentu ?
    W okresie wypowiedzenia pracodawca może skierować cię na urlop bez twojego
    wniosku, bo np. nie chce płacić ekwiwalentu.
    Może także nie udzielić ci urlopu jeśli o niego zawnioskujesz (za wyjątkiem
    4 dni, które możesz wykorzystać bez jego zgody).
    Za niewykorzystany (bez względu na przyczynę) urlop należy ci się
    ekwiwalent.

    --
    Jotte