  • Data: 2006-12-07 14:25:57
    Temat: Re: wypowiedzenie najmu
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "F.H.U. STAREK WOJCIECH STAREK" <f...@n...pl> wrote in message
    news:el94v5$o2t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Jak rozwiązać tzw umowę najmu która była zawarta na czas nieokreślony?

    Na piśmie.
    Że wypowiadasz umowę najmu z dniem xxxx.
    Przeczytaj w zawartej umowie jakie są okresy wypowiedzenia.

    > Nie były pobierane przezemnie żadne z tego tyt opłaty najemca tylko
    > przeprowadzał remonty na koszt własny.

    Czyli masz dochód w postaci wartości przeprowadzonego przez niego remontu.
    Opodatkowany.

    > Jak takiego najemcę wymeldować ?
    Sam się powinien wymeldować z dniem wyprowadzki.
    Jeśli tego nie zrobił, to możesz zrobić to ty w trybie administracyjnym ale
    trochę to potrwa.

    > Muszę sprzedać dom a w części mam takich najemców .
    Możesz próbować sprzedać dom z najemcami, jeśli znajdziesz kupca.