    From: "Feanor" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Date: Thu, 21 Oct 2004 17:18:18 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@byb70.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości
    news:cl8jbu$1su$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Feanor to ty jesteś prostakiem!!!!

    Możliwe ale przynajmniej uczciwym i ani na chwilę nie przyszło by mi do
    głowy aby okradać innych.

    >Jeśli masz kasę to łatwo tak gadać, a
    > może warto czasem otworzyć oczy na innych

    Tu nie chodzi o otwieranie oczu , tylko utrzymywanie złodziei :(
    Czy na prawdę aż tak trudno zrozumieć ta sytuację?
    Gdybym tak ja przyszedł i zmusiłbym ciebie do utrzymywania moich dzieci bo
    sam nie mam pracy i jestem bezrobotny?
    Albo nie stać mnie na większe mieszkanie więc żądam żebyś oddał mi swoje ,
    oczywiście tylko ty będziesz pokrywał wszystkie związane z tym koszty BO
    CIEBIE STAĆ a mnie nie?

    To że ktoś jest biedny nie uprawnia go do okradania innych , chyba że jesteś
    przeciwnego zdania.

    Na szczęście są metody(zgodne z prawem) do wyjątkowego uprzykrzenia życia
    takim osobnikom , niestety rujnuje się przy tym swoją własność :(( No ale
    przynajmniej złodzieje nie będą mieli z niej korzyści.

    Pozdr.

    PS: 1 ) proszę ciebie wysil się trochę i spróbuj się wczuć w sytuację
    właściciela??
    2) Jak pisałem jeżeli państwo nie wywiązuje się ze swoich obowiązków to
    niech idzie pod sejm , nie daje mu to prawa do regresji kosztem właściciela
    mieszkania na zasadzie:skoro mnie państwo okradło i porzuciło to ja będę
    okradał właściciela nieruchomości!

    Pozdr.